In timpul lucrat la Romania Libera, Laura Lica nu a invatat sa scrie cu î din a


Este oficial. Asa cum am scris ieri (si cum am anticipat de mult), jumatate din familia turturica si-a luat zborul de la Romania Libera. Este vorba despre Laura Lica, sotia  „demolatorului de presa”,  turturica dan. Inainte de a pleca, Lica a trimis un email tuturor colegilor din redactie, prin care isi lua ramas bun si ii anunta totodata ca pleaca catre „noi provocari”, dupa ce la RL devenise „persona non grata”, administratorul Adrian Rus fiind cu ochii pe ea ca pe butelie. Urmeaza ca sotul turturicii sa-si ia zborul.

Iata emailul „ziaristei de mare exceptie”, Laura Lica, cea care nu a invatat sa scrie cu î din a in tot acest timp cat a lucrat la Romania Libera.

„Dragi colegi,

A venit vremea sa imi iau ramas bun! Astazi este ultima mea zi in compania
Medien Holding. De miine, ma asteapta noi provocari.

Va multumesc foarte mult pentru colegialitate. Impreuna am realizat proiecte
de o calitate exceptionala, care au reusit sa transforme CMP dintr-o idee
indrazneata, intr-o divizie solida. Uitandu-ma in urma nu pot fi decit
mindra vazind proiectele pe care le-am adaugat in portfoliul nostru dar mai
ales oamenii extraordinari care compun acum echipa CMP.

Tuturor celor care m-ati ajutat in acest imens effort, va multumesc din
suflet. Va doresc, desigur, tuturor, mult succes.

Daca aveti vreodata nevoie de mine, contactele mele personale ramin
neschimbate.

O zi frumoasa,
Laura”

