Fergie, solista trupei Black Eyed Peas:”Imi place la nebunie noua mea nuanta de blond!”


Dacă anul trecut solista trupei Black Eyed Peas aparea fără inhibiţii pe coperta broşurii Avon, ca imagine a parfumului Outspoken, anul acesta Fergie lansează, alături de Avon, vopselele profesionale pentru păr. “Cu vopseaua de păr profesională Advance Techniques mă pot vopsi cu încredere maximă chiar la mine acasă. Sistemul este extrem de uşor de folosit şi m-a ajutat să obţin blondul deschis pe care mi-l doream. Părul meu se simte mătăsos, iar culoarea este mereu proaspătă şi strălucitoare. Imi place la nebunie noua mea nuanta de blond!”, spune Fergie.

La sfarsitul anului trecut, Fergie a fost desemnata femeia anului de catre revista Billboard, la putin timp dupa ce trupa Black Eyed Peas a lansat cel de-al şaselea album de studio, intitulat „The Beginning”. Albumul „The E.N.D.”, lansat de trupa americană în 2009, s-a vândut în 2,8 milioane de copii în Statele Unite.

Black Eyed Peas, compusă din Fergie, Will.i.am, Apl.de.ap şi Taboo, a fost recompensată cu trei premii Grammy, albumele vanzandu-se în peste 20 de milioane de exemplare în întreaga lume.

Trupa americană a concertat şi la Bucureşti, pe 15 septembrie 2007, la Arenele Romane.

