Romania – tara violatorilor, a pedofililor, proxenetilor si a obsedatilor sexual…


In plin scandal sexual, cand toate posturile tv (mai putin OTV) analizeaza, si pe-o parte si pe alta, cazul violatorilor, al pedofililor, al proxenetior si al altor specii de acest gen, pe strazile din Bucuresti circula, in libertate, tot felul de obsedati sexual. Nu numai copiii sunt in pericol in tara in care traim ci si femeile, acestea fiind acostate, ziua, in amiaza mare, in plina strada, de indivizi obsedati sexual, care le ies in cale atunci cand le vad singure. Acestia pandesc momentul si incep sa se mastubeze in timp ce femeia se apropie. Nu o data mi s-a intamplat acest lucru. Chiar azi dimineata, in jurul orei 10.30, in timp ce veneam spre casa, un tanar care era in fata mea, pe strada, s-a oprit brusc si a inceput sa se masturbeze, profitand de faptul ca strada era pustie. M-am intors din drum, asteptand sa apara cineva, ca sa pot trece de individ si sa-mi continui drumul catre casa. Culmea! Strada era pustie, parca totul lucra in favoarea acelui obsedat sexual. Intr-un final au aparut doua angajate de la REBU, insa, ghinion, nu aveau acelasi drum cu al meu. Nimeni altcineva pe strada! De-abia dupa ce l-am amenintat ca voi cheama politia, individul a plecat din mijlocul strazii, insa tot drumul pana acasa mi-a fost frica ca ma urmareste, deoarece strada era pustie. Chiar si cand am ajuns in fata liftului m-am uitat in spate, avand senzatia ca e acolo.
Lucruri de acest gen mi s-au intamplat, culmea, si in autobuz…
Atentie, caci obsedatii sexual nu au nici frica, nici rusine….

